Subject: FW: Sotsiaalministri määruse "Müokardiinfarktiregistri põhimäärus" eelnõu
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 08:42:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside sotsiaalministri määruse 
"Müokardiinfarktiregistri põhimäärus" eelnõule.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, July 28, 2025 3:29 PM
To: Eesti Arstide Liit <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Kardioloogide Selts 
<[email-masked]>; Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalministri määruse "Müokardiinfarktiregistri põhimäärus" 
eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 06.08.2025, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/48d92a92-35e9-45e0-8f76-5f860ee0a74e

Pealkiri: Sotsiaalministri määruse "Müokardiinfarktiregistri põhimäärus" 
eelnõu

Registreerimise kuupäev: 28.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/70-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee